و ای کاش می شد


  دلم را جلوی دخترک بگیرم تا هر تکه ای از آن را که خواست برای خودش بردارد


پیشنهاد می شود :


مستند کار در مترو



کلیک


کافی ، جلد2 ، صفحه ی 605


امام صادق( ع) :


هر کس  قرآن بخواند ، بی نیاز شود و پس از آن نیازی ندارد  و گرنه به هیچ بی نیازی دست نیابد


مثل این که برا شیرین ، شیرین نبود


تقاضا میکنم از من نرنجین . امیر آقا به یک کودک بیشتر نزدیکه تا یک مرد . ما از دو فصل مختلفیم...

خوش و خرم تموم شدن این اتفاق هم برای شما ، هم برای اونایی که دلشون می خواد امیر به شیرین برسه اتفاق شیرینیه اما برای خود شیرین  ،  شیرین نیست


کلیک


وضعیت سفید


پیشنهاد می شود :



سفر با حاج سیاح / احسان نوروزی / نشر افق


مرا چه چاره، که زنجیر پای خویشتنم


چرا ز غیر شکایت کنم، که همچو حباب  

همیشه خانه خراب هوای خویشتنم 


سفینه در عرق شرم من توان انداخت

ز بس که منفعل از کرده‌های خویشتنم



جزء : 16 / سوره : کهف  / صفحه : 302  (عثمان طه)

پیرامون آیه 77 = بعد از سه بار آزمایش معلوم گردید که همراهی این دو مرد الهی ( حضرت موسی و خضر ) ادامه نخواهد یافت  یعنی دوره تعلیمات موسی  به پایان خود نزدیک شده است  و اینان همدیگر را تحمل نخواهند کرد  ( تفسیر یک جلدی آقای بهرام پور )