چرا پیدا نمی شم



مثل خاراندن یک زخم پس از خوب شدن


 یاد یک عشق، عذابی‌ست که لذت دارد...


مقداد ایثاری


اسم ، فامیل


سید محمدحسین طباطبایی (علامه طباطبایی)



93/10/21


خوب میشه اگه ظرفیتم برای تخریبم نامحدود نباشه



به دنبال خودم چون گردبادی خسته می گردم


ولی از خویش جز گردی به دامانی نمی بینم



معنی آن باشد که بستاند تو را


بی‌نیاز از نقش گرداند تو را


میشه پنالتی بزنیم ؟


همش میگفت "آقا اجازه، میشه پنالتی بزنیم؟ الآن زنگ میخوره ها ... دو تا تیم مساوی ان" گفتم من نمیدونم، برو از معلمتون سوال کن. چند دقیقه بعد اومد گفت "آقا گفت نه، گفت همینجوری بازی کنین. آقا شما بگین پنالتی بزنیم" اصرار کردنش واسم جالب بود. با یه لحن خاصی صحبت میکرد. گفتم حالا چرا اینقدر اصرار میکنی و گفت بچه ها تو بازی اصلا بهم پاس نمیدن، از اول زنگ یه بار هم پام به توپ نخورده، اگه پنالتی بشه حتما میتونم توپ رو بشوتم


 

آقای رایمون


اسم ، فامیل


سید مهدی سید قوام




تمام زندگی ام صرف شعر گفتن شد 


از آن زمان که شنیدم تو شعر می خوانی...



محمد رفیعی



که اساسا ناراحت کننده نیست


آدمایی که عادت دارن وقتی از چیزی ناراحت میشن بروزش ندن٬ معمولن نسبت به چیزی ناراحتیشونُ 


ابراز میکنن که اساسا ناراحت کننده نیست


                   به راه بادیه رفتن به از نشستن باطلکه گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم


به تدریج ...



تبر به دوش به دنبال خویش می گردم


که بشکنم مگر این "لات" بی سر و پا را



به سادگی تو رحم آیدم در این بازار

که تنگدستی و امیدوار می گذری

عرفی شیرازی


ندانی قدر وقت ای دل مگر وقتی که درمانی


از شنبه‌ها ...


آدم یک وقتهایی خسته است. یک وقت‌های دیگری علاوه بر اینکه خسته است از خودش و 

خستگی‌ هایش بیزار است

ما ناز دربان می کشیم...


منت از خلقی برای لقمه ای نان می کشیم

دیگری نان میدهد ، ما ناز اینان می کشیم


چون توکل نیست ، کار ما به دست مردم است

خواجه ما را منتظر ، ما ناز دربان می کشیم...



من کشوری نبوده‌ام ، ایجاد کن مرا 


در مرزِ من بیا ، برو ، آباد کن مرا...



اگر تو دلخوری از من ، من از خودم سیرم



فقط او را تماشا می‌کند


نه تبسم، نه اشاره، نه سوالی، هیچ چیز


عاشقی چون من فقط او را تماشا می‌کند


کاظم بهمنی