پیشنهاد میشود :


           The Square 2013



صدا ها :


 Evgeny Grinko - Serenade


                    Download


آنوقت طرف اصلا روحش هم خبرنداشته باشد ، اگر هم داشته باشد، دایوِرت کرده باشد به....


به نظرم ناجوانمردانه ترین و غیرقابل فهم ترین چیز دنیا.....اینه که داری راست راست واسه خودت می چرخی....با اطرافیانت میگی و میخندی....سر میز غذا با اشتهای کامل غذا میخوری....موقع خوابیدن کافیه برای خسته شدن چشم هات چند صفحه کتاب بخونی یا چند دقیقه با موبایلت ور بری و چند لحظه بعد از روی هم گذاشتن پلک هات به خواب عمیق فرو بری....موقع درس خوندن تمرکز کافی رو موضوع داری و هم و غم ت فقط گرفتن نمره خوب باشه و الی ماشاءالله از این روزمره گی های بی غم.....

اونوقت...تو همین نزدیکی ها....چه بدانیم چه ندانیم....کسی وجود داره که میخواد بخوابه با فکر تو میخوابه....شب خواب تورو میبینه....بی حوصله میشه....به اطرافیانش میپره....بی اشتها میشه....تا اسمتو جایی میشنوه دلش هری میریزه.....به نشانه هایی که داری حساس میشه و هزار بلا و مرض دیگه.....به خاطر تویی که خواسته یا ناخواسته عاشق خودت کردی اش....


hossein-taheri.blogfa.com


هم بدون تو مردنم قطعی ست 


هم کنار تو استرس دارم




در بعضی لحظه ها هیچ چیز به اندازه گفتن، آدم را بی معنا و جلف جلوه نمی دهد؛ مثل این که کلمه ها آدم را ساقط می کنند


کلمه :


تسویف : تأخیر کردن ، درنگ کردن / کار را به فردا گذاشتن


از این شنبه....


پیشنهاد می شود :


             آواز گنجشک ها




هرکاری کردم باز عین ِ یک قطعه پازل دایره ای که در یک خانه ی مربعی قرار گرفته،از جایم زدم بیرون و دست و پاهام شکستند و له شدند و خودم و قطعه های کناری ام را اذیت کردم


mahitala.blogfa.com


نصایح یک فرد لال :


صدای خودتون رو پیدا کنید و به دیگران کمک کنید یا اونها رو ترغیب کنید که صدای خودشون رو پیدا کنند



چه بیم داشت که از ابتدای خلقت من


غریب و کـــج قلق و دربه در کشید مرا


بر اساس تحقیقات مدرسه عالی علوم اجتماعی فرانسه،


میزان پایبندی نسل دوم مهاجران مسلمان به شرع و زندگی حلال در فرانسه بیش از والدین خود است



قبل از آن که پای شما شکسته و ناتوان گردد راهی طی کنید . خود را دریابید که وقت به سرعت در گذر است و غافل ننشینید که عمر کوتاه و مختصر


معراج السعاده


پیشنهاد می شود :


      Short Term 12 2013   



فکر کن...


صبح تا شب هرچه سختی می کشم جای خودش


فکر کن، هر روز دستانِ تو بیدارم کند....



هیچ وقت خودم پشت فرمون زندگیم نبودم 

فکر می کردم خیلی وفت دارم


مناجات نامه


خدایا 

من که عقل ندارم 

خودت از سر تقصیراتم بگذر


پیشنهاد می شود :


    Life in a Day 2011



برای من فاتحه ای بخوان


من مُردم در حالی که همه ی  عمر به فکر متقاعد کردن دیگران برای پذیرش متفاوت بودن خودم بودم


برای من فاتحه ای بخوان


ماضی استمراری


من در این آبادی ، پی چیزی می گشتم :


پی خوابی شاید


پی نوری ، ریگی، لبخندی 


پی باغی که در آن دست ها گل بدهند


شاید هم


پی نیلوفر زیبای خرد می گشتم


سهراب سپهری (حجم سبز)


میفرماد انگیزه مقدم بر ارادس...


 symphony.blog.ir


آدم خوشش میاد . می‌دونی ؟


امیر: من برم تماشا ؟


افتخار: آخه کلنگ تماشا داره؟


امیر: نه خوب مامان ببین وقتی با کلنگ می‌زنن به دیوار، یه سری سوراخ‌هایی ایجاد میشه خب، بعد از 


لای این سوراخا نور می‌تابه. بعد نورا خیلی قشنگه آدم خوشش میاد. می‌دونی؟


وضعیت سفید

پیشنهاد می شود :


مشتی اسماعیل