هرکه آمد سوی ما ، از ما برید و زود رفت


پشت پای دوستان هستیم ما ، آشیم ما ....


صدا ها :


به همین سادگی



Download



دیگرانی هستند که به گناهان خود معترفند. آنان که کار شایسته و ناشایسته را به هم آویخته اند .امید است خدا توبه ی آنان را بپذیرد که بی تردید خدا بخشنده ی مهربان است


سوره توبه آیه 102


Wild 2014


نمی دونم از کِی به همچین آشغالی تبدیل شدم


من قوی بودم


مسولیت پذیر بودم


می خواستم تو زندگیم کلی چیز داشته باشم


من آدم خوبی بودم


می دونی...



لبخند زد و 

دستامو گرفت،

اما توی خواب



از تو تنها وصفِ دیدارت نصیب ما شده


برف تجریش است و سوزش می رود پایینِ شهر....



میگن اگه یه بار از یه چیزی راهتو بکشی بری بعد از اون همیشه همین کارو میکنی


؟


چه می توان کرد؟


با این همه زمانی که پیش روی ماست


زمانی آزاد و بی شکل


زمانی که آزادی اش همانند پر سبک و بلاتکلیفی اش مانند سرب سنگین است


نگاه :


                 



دنبال باد دویدن ...



فقط اینکه همان جایی که باید میبود قرار گرفته


پیشنهاد می شود :


Eastern Promises 2007




در جامعه ای که واقعیت در آن دست نیافتنی باشد مردم با گمانه زنی از همه ی تلخی ها فرارمی کنند



آنچه می‌گویم همیشه آنچه می‌خواهم نیست  ... 

                            

هوا بارانیست


حرف بزن  ابر مرا باز کن


دیر زمانی است که بارانی ام 



همیشه مزه ی چایی روضه ها خوب است