برنارد مالاموند(نویسنده)


وقتی 20 سالم بود، احساس بیهودگی می کردم اما حالا 60 سال دارم و خیال می کنم جوان هستم


جوان ها مگر چکار می کنند که شما فکر می کنید هنوز هم جوانید ؟


آن ها تا جایی که می توانند  درباره آینده و حتی گذشته خیالبافی می کنند من هم در خیالاتم زندگی می کنم . حالا می خواهم بیشتر از حد توانم زندگی کنم من در زندگی اشتباه کرده ام ،تا دلتان بخواهد وقت تلف کرده ام،اما در مقابل همه ی اینها کار های مهمی هم انجام داده ام . چیز های زیادی یاد گرفته ام  در برابر وابستگی ها و محدودیت هایم مقاومت کرده ام 


برنارد مالاموند(نویسنده)

نگاه :


Larry Towell

نگاه:


Larry Towell


رسیده ها چه غریب و نچیده می افتند


نگاه :


Peter van Agtmael

انار دوست داری ؟


- حالت خوبه ؟

- نه !

- اتفاقی افتاده ؟

- نه !

 - حوصله حرف زدن نداری؟

- نه !

 - انار دوست داری ؟

- آره !

- پس به جای غصه خوردن ، فعلاً بشین انار بخور !



(سهراب را خودم کشتم)