نگاه :



نظرات 4 + ارسال نظر
شبنمکده دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 08:44 http://www.mhabaei.blogfa.com

درود
رخ گندم آلود ماه شما
یکی از هزاران گناه شما
پریدند لیکن کسی کی رسد
به پرواز من در نگاه شما
هوای دو دریای آبی هنوز
نکرده مرا سر به راه شما
خودم را به گم گشتگی می زنم
که شاید بیافتم به چاه شما
و آن گه شوم اشتباهی من از
هزاران هزار اشتباه شما

سارا اسماعیلی یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 19:17 http://sarah-pomegranate.blog.ir

سلام :)
میخواستم بپرسم که اجازه میدید این عکسو برای یکی از پست های وبلاگم کپی کنم؟ :)
البته با ذکر منبع :)

سلام
عکسایی که توی وبلاگ می بینید از منابع مختلف مثل reuters ، magnumphotos ، instagram و... جمع آوری شدن و کار درست این بود که من هم موقع استفاده از عکس ها نام عکاس رو می نوشتم ولی به علت تنبلی این اتفاق نیوفتاده به خاطر همین نمی تونم در مورد استفاده از عکس ها نظری بدم ولی عکس هایی که در اینستاگرام ( instagram.com/alihashemi1897 ) می بینید رو خودم گرفتم که مبتدی بودن عکاس کاملا مشخصه و باعث خوشحالی که فردی از این عکس ها استفاده بکنه
بقیه ی مطالب وبلاگ هم در حدی نیست که ارزش کپی کردن داشته باشه و اگر فکر می کنید مفیده ، باعث خوشحالیه که استفاده کنید چه با ذکر منبع ، چه بدون ذکر منبع

کروکودیل پیر یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 22:14

چه حال عکس یجور زیادی خسته ست.
انگار هی چی به حالش فرقی نداره بس که حالش خسته ست.

7660 پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 23:49

چه عکس فوق العاده ای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد